Версия для печати Версия для печати

Тема: Excel. Робота з таблицями Excel

Код работы: 101-12009
Стоимость: 85.00 грн.
Кол-во:  
Оценить
Описание:
Фото
Отзывы
Сопутствующее
Спросить
Лабораторна робота 7
Тема: Програмні засоби роботи зі структурованими документами. Система Microsoft Office Excel 2007. Робота з таблицями Excel
Мета: Набути практичні навички роботи з таблицями Excel, сортування і фільтрації записів, вставки проміжних підсумків.
Виконання лабораторної роботи
Створення таблиць Excel
Завдання 1. Підготовка книги MS Excel для виконання роботи.
Завдання 2. Форматування заголовків стовпців списку
Завдання 3. Додавання кнопки Форма на панель швидкого доступу
Завдання 4. Додавання нових записів у список
Перегляд інформації у списку
Завдання 5. Перегляд записів за допомогою кнопок Далее і Назад
Завдання 6. Перегляд записів за допомогою кнопок смуги прокрутки
Пошук інформації у списку
Завдання 7. Пошук записів, що відповідають заданим умовам (критеріям).
Використовуючи форму даних знайдемо всіх співробітників ради банку, проглянемо знайдені записи, запишемо їх номери.
Завдання 8. Пошук записів, що відповідають заданим умовам (критеріям).
Використовуючи форму даних знайти всіх співробітників банку, у яких оклад менше або дорівнює 1500 грн., записати їх номери
Сортування в списках
Завдання 9. Сортування записів списку за значеннями текстового поля. Упорядкування записів у полі “Прізвище” в прямому, а потім – у зворотному порядку.
Завдання 10. Сортування записів списку за значеннями поля “Дата”. Упорядкування записів у полі “Дата зарахування на роботу” в міру збільшення, а потім – за убуванням.
Завдання 11. Сортування списку записів за кількома умовами.
Виконати сортування записів співробітників за назвами відділів, а серед співробітників одного відділу – і за посадами
Фільтрація в списках за допомогою команди Фільтр
Завдання 12. Вмикання фільтра
Завдання 13. Застосування фільтру. Вивести на екран записи, в яких поле “Посада” має значення “Менеджер”.
Завдання 14. Візуальне відображення умови фільтра
Завдання 15. Очищення фільтру
Завдання 16. Вимкнення фільтру
Фільтрація в списках за допомогою команди Пользовательский автофильтр
Завдання 17. Використання інструменту Пользовательский автофильтр.
Вивести на екран список співробітників, для яких значення у полі "Оклад" належать діапазону: "Оклад" >=1500 грн. и "Оклад" <= 2000 грн
Завдання 18. Використання інструменту Пользовательский автофильтр.
Вивести на екран список співробітників, які прийняті на роботу після 1 січня 2004 р. і до 1 січня 2006 р.: "Дата" >= 1.01.2004 и "Дата" <= 1.01.2006
Фільтрація в списках за допомогою команди Расширенный фильтр
Завдання 19. Застосування інструменту Расширенный фильтр.
Вивести на екран список співробітників, що включає записи про менеджерів з окладом менше 1650 грн. і економістів з окладом більше 2000 грн.
Умови фільтрування: ( "Посада" = "Менеджер" и "Оклад" < = 1650 грн. ) или ( "Посада" = "Економіст" и "Оклад" > = 2000 грн. ).
Розрахунок проміжних та загальних підсумків списку
Завдання 20. Вставка проміжних підсумків.
Вставити проміжні сумарні підсумки за окладами співробітників різних підрозділів комерційного банку
Завдання 21. Використання символів структури для перегляду підсумків
Завдання 22. Створення діаграми для підсумкового звіту
Висновок

Есть вопросы?

Вы можете задать нам вопрос(ы) с помощью следующей формы.

Имя:

Email

Пожалуйста, сформулируйте Ваши вопросы относительно Excel. Робота з таблицями Excel: