Версия для печати Версия для печати

Тема: Access. Створення звітів.

Код работы: 101-12017
Стоимость: 85.00 грн.
Кол-во:  
Оценить
Описание:
Фото
Отзывы
Сопутствующее
Спросить
Лабораторна робота 6
Тема: Програмні засоби роботи з базами даних. Система MS Access. Створення звітів.
Мета: Набути практичні навички створення звітів різних типів, організації головного меню БД.
Виконання лабораторної роботи
Підготовка до виконання роботи
Завдання 1. Настройка БД.
Завдання 2. Знайомство з командами стрічки для роботи зі звітами
Створення звіту за допомогою інструмента Отчет за даними з різних джерел (таблиця, запит)
Завдання 3. Автоматичне створення звіту інструментом Отчет за даними таблиці
Завдання 4. Автоматичне створення звіту інструментом Отчет за даними запиту (дані з трьох таблиць).
Створити звіт на основі даних таблиць "Операції банку", “Здійснені операці", "Клієнти банку" за результатами запиту "На вибірку (операція-код-дата-сума-клієнт)"
Завдання 5. Часткове відображення груп об'єктів БД в області переходів
Створення звіту за допомогою інструмента Мастер отчетов
Завдання 6. Прискорене створення звіту за допомогою інструменту Мастер отчетов.
Створити звіт про виконані банкові операції (дати, коди здійснених операцій, коди співробітників, грошові суми, особисті коди клієнтів), згрупувати дані за місяцями
Створення звіту за допомогою інструмента Пустой отчет.
Завдання 7. Створення звіту за допомогою простих операцій конструювання інструментом Пустой отчет.
Створити звіт про клієнтів банку та їх операції (код клієнта, його прізвище, коди здійснених операцій та грошові суми)
Створення звіту за допомогою конструктора звітів
Загальне завдання. Створити звіт у вигляді платіжної відомості для співробітників банку
Завдання 8. Створення заготівки звіту
Завдання 9. Настройка області Заголовок отчета
Завдання 10. Настройка області Заголовок группы 'Назва відділу'
Завдання 11. Настройка області Область данных
Завдання 12. Настройка області Заголовок группы 'Назва відділу'
Завдання 13. Настройка області “Примечание группы 'Назва відділу'” та створення підсумкових розрахункових формул
Завдання 14. Настройка області “Примечание отчета”
Завдання 15. Настройка області колонтитулів.
Завдання 16. Підсумкове форматування всього звіту
Завдання 17. Збереження звіту
Створення інтерфейсу користувача для роботи з БД
Завдання 19. Створити меню для роботи з головними об'єктами БД
Автоматичне виконання макросів (макрос AutoExec)
Завдання 20. Створити макрос для автоматичного відкриття форми "АкадемБанк – Ласкаво просимо" при відкритті файлу БД
Висновок

Есть вопросы?

Вы можете задать нам вопрос(ы) с помощью следующей формы.

Имя:

Email

Пожалуйста, сформулируйте Ваши вопросы относительно Access. Створення звітів.: