Главная » Готовые студенческие работы

Готовые студенческие работы


Сортировать по:
наименованию (возр | убыв), цене (возр | убыв), рейтингу (возр | убыв)


<< пред   1   ...  4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14    ...   33   след >>




Тема: Access. Створення таблиць бази даних
Код работы: 101-12012
Описание: Лабораторна робота 1
Тема: Програмні засоби роботи з базами даних. Система MS Access. Створення таблиць бази даних.
Мета: Набути практичні навички створення нових баз даних, проектування таблиць, введення даних в таблиці.
Виконання лабораторної роботи
Створення нової бази даних
Завдання 1. Створення файлу нової бази даних (БД) з назвою Банк
Завдання 2. Відображення списку об’єктів БД.
Створення таблиць
Завдання 3. Створення таблиці у БД
Завдання 4. Створення таблиць у БД
Введення інформації у таблиці БД
Завдання 5. Заповнення таблиці “Відділи банку” записами із значеннями номерів та назв відділів.
Завдання 6. Заповнення даними таблиці “Співробітники банку”.
Завдання 7. Заповнення даними таблиць “Юридичні особи” і “Клієнти банку”.
Завдання 8. Заповнення даними таблиці “Операції банку”.
Завдання 9. Заповнення даними таблиці “Здійснені операції ”
Настроювання елементів інтерфейсу користувача MS Access
Завдання 10. Згортання/розгортання стрічки
Завдання 11. Зміна розмірів області переходів БД.
Висновок
Стоимость: 85.00 грн.


Описание: Лабораторна робота 2
Тема: Програмні засоби роботи з базами даних. Система MS Access. Зміна структури таблиць БД, створення схеми даних.
Мета: Набути практичні навички видалення, додавання, переміщення полів в таблицях, створення і видалення зв’язків між таблицями у схемі даних.
Виконання лабораторної роботи
Підготовка до виконання роботи
Завдання 0. Настройка БД.
Зміна структури таблиці
Завдання 1. Зміна структури таблиці - переміщення поля
Завдання 2. Зміна структури таблиці - вставка поля
Завдання 3. Зміна структури таблиці - вставка поля та переміщення.
Завдання 4. Зміна структури таблиці – перейменування поля
Створення зв’язку між таблицями
Завдання 5. [Етап 1]. Встановлення ключового поля
Завдання 6. [Етап 2]. Встановлення зв’язку між таблицями
Завдання 7. Встановлення зв’язку між таблицями.
Завдання 8. Встановлення зв’язку між таблицями
Завдання 9. Встановлення зв’язку між таблицями.
Завдання 10. Встановлення зв’язку між таблицями
Завдання 11. Переміщення об’єктів схеми даних
Видалення зв’язку між таблицями
Завдання 12. Видалення зв’язку між таблицями.
Завдання 13. Встановлення зв’язку між таблицями
Висновок
Стоимость: 85.00 грн.


Описание: Лабораторна робота 3
Тема: Програмні засоби роботи з базами даних. Система MS Access. Сортування, фільтрація і пошук інформації.
Мета: Набути практичні навички сортування даних, створення фільтрів, пошуку і заміни інформації в БД.
Виконання лабораторної роботи
Підготовка до виконання роботи
Завдання 0. Настройка БД.
Завдання 0. Знайомство з командами стрічки для виконання операцій сортування та фільтрації.
Сортування інформації в БД
Завдання 1. Сортування даних таблиці командами стрічки
Завдання 2. Сортування даних таблиці за допомогою контекстного меню
Фільтрація за виділенням
Завдання 3. Фільтрація за виділенням (виділення частини з кінця значення)
Завдання 4. Видалення фільтра за допомогою команди стрічки.
Завдання 5. Повторне застосування встановленого фільтру командою стрічки.
Завдання 6. Фільтрація за виділенням (виділення частини з початку значення).
Завдання 7. Сортування відфільтрованих записів таблиці
Завдання 8. Видалення фільтра за допомогою кнопки рядка навігації вікна таблиці
Завдання 9. Повторне застосування встановленого фільтру кнопкою рядка навігації вікна таблиці
Фільтр звичайний
Завдання 10. Фільтрація вибором значення
Завдання 11. Фільтрація встановленням обмеження
Фільтр по формі
Завдання 10. Фільтрація з умовою “і”.
Завдання 11. Фільтрація з умовою “або”.
Завдання 12. Фільтрація по формі та сортування даних таблиці
Розширений фільтр
Завдання 13. Ознайомлення з бланком умов фільтра.
Завдання 14. Очищення умов фільтра
Завдання 15. Встановлення розширеного фільтра вибором полів із списку, використання логічної операцією "і" в умові фільтру
Завдання 15. Встановлення розширеного фільтра вибором полів із списку, використання логічної операцією "або" в умові фільтру
Завдання 16. Встановлення розширеного фільтра перетягуванням полів із списку полів таблиці, використання логічної операцією "або" в умові фільтру.
Пошук і заміна
Завдання 17. Виконання пошуку даних у таблиці БД
Завдання 18. Виконання пошуку і заміна числових значень у таблиці БД.
Завдання 19. Виконання пошуку і заміни текстових значень у таблиці БД.
Висновок
 
 
Стоимость: 85.00 грн.


Описание: Лабораторна робота 4
Тема: Програмні засоби роботи з базами даних. Система MS Access. Створення і використання запитів.
Мета: Набути практичні навички конструювання умов запитів, виконання запитів.
Виконання лабораторної роботи
У розділі II для створення запитів використовувати конструктор запитів.
При створенні запитів додавати у вікно запиту лише потрібні таблиці.
Підготовка до виконання роботи
Завдання 0. Настройка БД.
Завдання 0. Знайомство з командами стрічки для роботи з запитами
I. Створення запитів за допомогою майстра запитів
Завдання 1. Створення запитів за допомогою майстра на вибірку даних з двох таблиць, що зв'язані
II. Створення запитів за допомогою конструктора запитів
Створення запиту на вибірку
Завдання 2. Створення запиту на вибірку даних з трьох зв’язаних таблиць.
Завдання 3. Створення запиту на вибірку із сортуванням записів
Завдання 4. Створення запиту на вибірку без відображення у результуючій таблиці стовпця, який вказаний в умовах фільтра
Створення запиту на вибірку з обчислюваними полями
Завдання 5. Створення запиту на вибірку з обчислюваним полем
Завдання 6. Створення запиту на вибірку з обчислюваним полем.
Завдання 7. Створення запиту на вибірку з обчислюваними полями
Створення запиту на вибірку з параметром
Завдання 8. Створення запиту, який під час запуску використовує введене значення.
Завдання 9. Створення запиту, який під час запуску використовує введене значення та числові обмеження в умовах запиту
Створення перехресного запиту
Завдання 10. Створення перехресного запиту БД.
Вставка підсумків в таблицях та запитах
Завдання 11. Вставка рядку підсумків таблиці.
Завдання 12. Створення підсумкового запиту
Завдання 13. Створення запиту з груповими операціями для підрахунку кількості, суми, мінімального, максимального і середнього значень
Завдання 14. Створення запиту на вибірку з умовою в вигляді математичного виразу
Створення запиту на оновлення
Завдання 15. Створення запиту на оновлення даних у таблиці БД.
Створення запиту на видалення
Завдання 16. Створення запиту на видалення даних у таблиці БД
Висновок
Стоимость: 85.00 грн.


Тема: Access. Створення і використання форм
Код работы: 101-12016
Описание: Лабораторна робота 5
Тема: Програмні засоби роботи з базами даних. Система MS Access. Створення і використання форм.
Мета: Набути практичні навички побудови форм за допомогою автоматичного створення, конструктора і майстра форм, використання форм для введення і редагування інформації.
Виконання лабораторної роботи
Підготовка до виконання роботи
Завдання 1. Настройка БД.
Завдання 2. Знайомство з командами стрічки для роботи з формами
Автоматичне створення форми за допомогою інструмента Форма
Завдання 3. Створення форми інструментом Форма.
Завдання 4. Створення форми інструментом "Форма" з даними зі зв’язаної таблиці
Автоматичне створення форми за допомогою інструмента Разделенная форма
Завдання 5. Відображення списків об'єктів БД в області переходів
Завдання 6. Створення форми інструментом Разделенная форма
Створення форми з відображенням декількох записів за допомогою інструменту Несколько элементов
Завдання 7. Створення форми інструментом Несколько элементов
Зміна структури форми в режимі макету
Завдання 8. Зміна структури форми в режимі макету
Створення форми за допомогою інструмента Мастер форм
Завдання 9. Створення форми за допомогою інструмента Мастер форм.
Створити форму для роботи із записами результатів запиту На вибірку (співробітник-відділ)
Створення форми за допомогою інструмента Пустая форма
Завдання 10. Створення форми інструментом Пустая форма.
Створити форму для роботи із записами таблиці “Клієти банку”
Створення форми за допомогою конструктора
Завдання 11. Створення форми за допомогою конструктора форм
Використання форми (переміщення по записах, редагування даних, додавання та видалення записів у формі)
Завдання 12. Послідовне переміщення по записах таблиці БД.
Створити форму для роботи із записами таблиці “Здійснені операції”
Завдання 13. Вибіркове переміщення по записах таблиці БД
Завдання 14. Додавання нових записів
Завдання 15. Переміщення до запису з заданим номером
Завдання 16. Видалення запису з номером 8
Створення початкової форми БД за допомогою конструктора
Завдання 17. Створити форму, яка відкривається при запуску БД
Висновок
Стоимость: 85.00 грн.


Тема: Access. Створення звітів.
Код работы: 101-12017
Описание: Лабораторна робота 6
Тема: Програмні засоби роботи з базами даних. Система MS Access. Створення звітів.
Мета: Набути практичні навички створення звітів різних типів, організації головного меню БД.
Виконання лабораторної роботи
Підготовка до виконання роботи
Завдання 1. Настройка БД.
Завдання 2. Знайомство з командами стрічки для роботи зі звітами
Створення звіту за допомогою інструмента Отчет за даними з різних джерел (таблиця, запит)
Завдання 3. Автоматичне створення звіту інструментом Отчет за даними таблиці
Завдання 4. Автоматичне створення звіту інструментом Отчет за даними запиту (дані з трьох таблиць).
Створити звіт на основі даних таблиць "Операції банку", “Здійснені операці", "Клієнти банку" за результатами запиту "На вибірку (операція-код-дата-сума-клієнт)"
Завдання 5. Часткове відображення груп об'єктів БД в області переходів
Створення звіту за допомогою інструмента Мастер отчетов
Завдання 6. Прискорене створення звіту за допомогою інструменту Мастер отчетов.
Створити звіт про виконані банкові операції (дати, коди здійснених операцій, коди співробітників, грошові суми, особисті коди клієнтів), згрупувати дані за місяцями
Створення звіту за допомогою інструмента Пустой отчет.
Завдання 7. Створення звіту за допомогою простих операцій конструювання інструментом Пустой отчет.
Створити звіт про клієнтів банку та їх операції (код клієнта, його прізвище, коди здійснених операцій та грошові суми)
Створення звіту за допомогою конструктора звітів
Загальне завдання. Створити звіт у вигляді платіжної відомості для співробітників банку
Завдання 8. Створення заготівки звіту
Завдання 9. Настройка області Заголовок отчета
Завдання 10. Настройка області Заголовок группы 'Назва відділу'
Завдання 11. Настройка області Область данных
Завдання 12. Настройка області Заголовок группы 'Назва відділу'
Завдання 13. Настройка області “Примечание группы 'Назва відділу'” та створення підсумкових розрахункових формул
Завдання 14. Настройка області “Примечание отчета”
Завдання 15. Настройка області колонтитулів.
Завдання 16. Підсумкове форматування всього звіту
Завдання 17. Збереження звіту
Створення інтерфейсу користувача для роботи з БД
Завдання 19. Створити меню для роботи з головними об'єктами БД
Автоматичне виконання макросів (макрос AutoExec)
Завдання 20. Створити макрос для автоматичного відкриття форми "АкадемБанк – Ласкаво просимо" при відкритті файлу БД
Висновок
Стоимость: 85.00 грн.


Описание: Лабораторна робота 1
Тема: Автоматизація дій користувача за допомогою макросів.
Мета: Набути практичні навички автоматизації дій користувача шляхом розробки і використання макрокоманд.
Виконання лабораторної роботи
Налаштування програми MS Word 2007 для створення макросів
Завдання 1. Підключення на стрічці вкладки Разработчик
Створення і використання макросів у MS Word
Завдання 2. Створення (запис) макросу для автоматизації введення тексту.
1. Створити порожній документ за допомогою програми MS Word 2007.
2. Зберегти документ з ім‘ям Макрос-1 (з типом файлу С поддержкой макросов).
Завдання 3. Використання макросу для автоматизації введення тексту
Завдання 4. Редагування тексту макросу
Завдання 5. Створення (запис) макросу для автоматизації введення таблиці.
Завдання 6. Виконання (запуск) макросу
Завдання 7. Редагування тексту макросу.
Налаштування програми MS Excel 2007 для створення макросів
Завдання 8. Показувати на стрічці вкладку Разработчик
Завдання 9. Установка рівня безпеки для тимчасового дозволу виконання макросів
Створення і використання макросів у MS Excel 2007
Завдання 9. Створення макросу для автоматизації введення адреси банку на робочий аркуш MS Excel
Завдання 10. Запуск макросу за допомогою комбінації клавіш
Завдання 11. Запуск макросу шляхом вибору його по імені
Завдання 12. Додавання кнопки з макросом на панель швидкого доступу
Завдання 13. Запуск макросу за допомогою кнопки на панелі швидкого доступу
Призначення макросу графічному об‘єкту
Завдання 14. Додавання графічного об‘єкта на робочий аркуш
Завдання 15. Призначення макросу графічному об‘єкту
Завдання 16. Запуск макросу клацанням по графічному об‘єкту.
Автоматичний запуск макросу після відкриття книги Excel
Завдання 17. Створення макросу "Auto_Open".
Завдання 18. Редагування макросу "Auto_Open".
Завдання 19. Запуск макросу "Auto_Open".
Виконання макросу у середовищі VBA
Завдання 20. Запуск макросу командою Run
Завдання 21. Запуск макросу за допомогою клавіші [F5].
Завдання 22. Покрокове виконання макросу
Висновок
Стоимость: 85.00 грн.


Описание: Лабораторна робота 2
Тема: Основи офісного програмування. Створення програм у середовищі MS VBA
Мета: Набути практичні навички програмування власних функцій, створення вікон повідомлень і введення даних засобами VBA
Виконання лабораторної роботи
Технологія створення процедури в середовищі MS VBA
Завдання 1. Створення процедури в середовищі MS VBA.
Стандартні функції VBA – функції InputBox і MsgBox
Завдання 2. Введення і виведення текстових даних за допомогою функцій InputBox і MsgBox.
Завдання 3. Введення і виведення числових даних за допомогою функцій InputBox і MsgBox
Завдання 4. Перевірка коректності введення числових даних за допомогою функції IsNumeric
Введення даних на робочий аркуш
Завдання 5. Введення числа у клітину на робочому аркуші.
Завдання 6. Введення групи чисел у діапазон клітин на робочому аркуші
Завдання 7. Створення таблиці на робочому аркуші
Технологія створення функції користувача в середовищі MS VBA
Завдання 8. Створення функції користувача для розрахунку комісійних
Завдання 9. Технологія використання функції користувача
Створення проекту VBA з двома функціями користувача
Завдання 10. Створення таблиці зміни значень рентабельності і ціни залежно від зміни собівартості
Створення проекту VBA з підпрограмою (Sub) і функцією (Function) користувача
Завдання 11. Створення програми для обчислення комбінаторного сполучення.
Створення вікон повідомлень за допомогою команди MsgBox
Завдання 12. Створення процедури з командою MsgBox, що демонструє вікно попередження.
Завдання 13. Створення процедур з командою MsgBox, що демонструє вікна різного типу
Завдання 14. Створення процедури з командою MsgBox, що демонструє вікно повідомлення з двома кнопками
Завдання 15. Створення процедури з командою MsgBox, що демонструє вікна повідомлення з різними кнопками
Висновок
Стоимость: 85.00 грн.


Описание: Лабораторна робота 3
Тема: Створення програм з використанням елементів керування
Мета: Набути практичні навички створення і використання елементів управління для розробки додатків MS Excel.
Виконання лабораторної роботи
Знайомство з елементами управління VBA
Завдання 1. Знайомство з прийомами професійного оформлення книги MS Excel.
Завдання 2. Використання елементів управління для зміни початкових даних.
Завдання 3. Використання елементів управління Кнопка і Список
Завдання 4. Використання елементів управління Перемикач і Прапорець.
Знайомство з інтерфейсом програми " Автоматизована відомість обліку успішності студентів"
Завдання 5. Знайомство з прийомами професійного оформлення книги MS Excel.
Завдання 6. Знайомство з прийомами використання кнопок на робочому аркуші
Призначення макросу елементам керування, які розташовані на робочому аркуші
Завдання 7. Створення кнопки з макросом для переходу на іншу сторінку книги
Створення елемента управління Прапорець
Завдання 8. Створення елемента типу Прапорець
Завдання 9. Використання елемента Прапорець
Створення елемента управління Перемикач
Завдання 10. Створення елемента Перемикач
Завдання 11. Використання елемента Перемикач
Створення елемента управління Лічильник
Завдання 12. Створення елемента управління Лічильник
Завдання 13. Використання елемента Лічильник
Створення елемента управління Смуга прокрутки
Завдання 14. Створення елемента управління Смуга прокрутки
Завдання 15. Використання елемента Смуга прокрутки
Створення елемента управління Кнопка
Завдання 16. Створення макросу, який "обнуляє" діапазон комірок
Завдання 17. Створення і використання елемента Кнопка.
Створення елемента управління Список
Завдання 18. Створення елемента управління Список
Завдання 19. Використання елемента Список.
Захист
Завдання 20. Захист книги.
Завдання 21. Приховування / Відображення стовпців.
Висновок
Стоимость: 85.00 грн.


Тема: VBA. Розробка макросів у MS Access
Код работы: 101-12021
Описание: Лабораторна робота 4
Тема: Розробка макросів у MS Access.
Мета: Набути практичні навички розробки макросів.
Виконання лабораторної роботи
Знайомство з конструктором макросів
Завдання 1. Відкриття конструктора макросів
Завдання 2. Приклад макросу – макрос для створення вікна повідомлення
Макроси для відкривання об‘єктів
Завдання 3. Макрос для відкриття таблиці пользуйтесь
Завдання 4. Макрос для відкриття форми
Знайомство з формою, яка містить елементи управління і макроси
Завдання 5. Знайомство з існуючим прикладом БД
Завдання 6. Вивчення структури форми из перемикачами
Створення форми з перемикачами для фільтрації записів
Завдання 7. Створення "своєї" форми – без кнопок
Завдання 8. Створення групи перемикачі у формі за допомогою мастера
Завдання 9. Властивості перемикача
Завдання 10. Створення макросу для перемикача номер 1
Завдання 11. Створення групи макросів
Завдання 12. Створення макроса для кнопки Усі
Завдання 13. Властивості групи перемикачів
Завдання 14. Використання макросу для пошуку телефонів клієнтів банку
Висновок
 
 
Стоимость: 85.00 грн.

<< пред   1   ...  4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14    ...   33   след >>