Главная » Готовые студенческие работы

Готовые студенческие работы


Сортировать по:
наименованию (возр | убыв), цене (возр | убыв), рейтингу (возр | убыв)


<< пред   1   ...  4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14    ...   33   след >>




Тема: Excel. Робота з таблицями Excel
Код работы: 101-12009
Описание: Лабораторна робота 7
Тема: Програмні засоби роботи зі структурованими документами. Система Microsoft Office Excel 2007. Робота з таблицями Excel
Мета: Набути практичні навички роботи з таблицями Excel, сортування і фільтрації записів, вставки проміжних підсумків.
Виконання лабораторної роботи
Створення таблиць Excel
Завдання 1. Підготовка книги MS Excel для виконання роботи.
Завдання 2. Форматування заголовків стовпців списку
Завдання 3. Додавання кнопки Форма на панель швидкого доступу
Завдання 4. Додавання нових записів у список
Перегляд інформації у списку
Завдання 5. Перегляд записів за допомогою кнопок Далее і Назад
Завдання 6. Перегляд записів за допомогою кнопок смуги прокрутки
Пошук інформації у списку
Завдання 7. Пошук записів, що відповідають заданим умовам (критеріям).
Використовуючи форму даних знайдемо всіх співробітників ради банку, проглянемо знайдені записи, запишемо їх номери.
Завдання 8. Пошук записів, що відповідають заданим умовам (критеріям).
Використовуючи форму даних знайти всіх співробітників банку, у яких оклад менше або дорівнює 1500 грн., записати їх номери
Сортування в списках
Завдання 9. Сортування записів списку за значеннями текстового поля. Упорядкування записів у полі “Прізвище” в прямому, а потім – у зворотному порядку.
Завдання 10. Сортування записів списку за значеннями поля “Дата”. Упорядкування записів у полі “Дата зарахування на роботу” в міру збільшення, а потім – за убуванням.
Завдання 11. Сортування списку записів за кількома умовами.
Виконати сортування записів співробітників за назвами відділів, а серед співробітників одного відділу – і за посадами
Фільтрація в списках за допомогою команди Фільтр
Завдання 12. Вмикання фільтра
Завдання 13. Застосування фільтру. Вивести на екран записи, в яких поле “Посада” має значення “Менеджер”.
Завдання 14. Візуальне відображення умови фільтра
Завдання 15. Очищення фільтру
Завдання 16. Вимкнення фільтру
Фільтрація в списках за допомогою команди Пользовательский автофильтр
Завдання 17. Використання інструменту Пользовательский автофильтр.
Вивести на екран список співробітників, для яких значення у полі "Оклад" належать діапазону: "Оклад" >=1500 грн. и "Оклад" <= 2000 грн
Завдання 18. Використання інструменту Пользовательский автофильтр.
Вивести на екран список співробітників, які прийняті на роботу після 1 січня 2004 р. і до 1 січня 2006 р.: "Дата" >= 1.01.2004 и "Дата" <= 1.01.2006
Фільтрація в списках за допомогою команди Расширенный фильтр
Завдання 19. Застосування інструменту Расширенный фильтр.
Вивести на екран список співробітників, що включає записи про менеджерів з окладом менше 1650 грн. і економістів з окладом більше 2000 грн.
Умови фільтрування: ( "Посада" = "Менеджер" и "Оклад" < = 1650 грн. ) или ( "Посада" = "Економіст" и "Оклад" > = 2000 грн. ).
Розрахунок проміжних та загальних підсумків списку
Завдання 20. Вставка проміжних підсумків.
Вставити проміжні сумарні підсумки за окладами співробітників різних підрозділів комерційного банку
Завдання 21. Використання символів структури для перегляду підсумків
Завдання 22. Створення діаграми для підсумкового звіту
Висновок
Стоимость: 85.00 грн.


Тема: Excel. Функції
Код работы: 101-12010
Описание: Лабораторна робота 8
Тема: Програмні засоби роботи зі структурованими документами. Система Microsoft Office Excel 2007. Функції.
Мета: Набути практичні навички створення і використання вбудованих функцій MS Excel.
Виконання лабораторної роботи
Загальні вказівки:
1. Для виконання роботи необхідно створити книгу з ім’ям Functions Built-in.
2. Книга повинна включати робочі аркуші з назвами: “Логіка”, “Математика”, “Random”, “Матриця”, "Статистика", "Предсказ", “Ранг”, "Частота", "“Пошук”
Застосування логічних функцій
Завдання 1. Знайомство з логічними функціями.
Таблиця 9.1 - Логічні функції
Завдання 2. Застосування функції ЕСЛИ.
Застосування математичних функцій
Завдання 3. Знайомство з математичними функціями
Ознайомились з описом математичних функцій (Таб. 9.2).
Таблиця 9.2 - Математичні функції
Завдання 4. Використання функції ОКРУГЛ
1. Вибрали аркуш "Математика".
2. Виконати обчислення з використанням функції ОКРУГЛ (табл. 9.3).
Таблиця 9.3 - Приклад використання функції ОКРУГЛ
Завдання 5. Використання функції ЦЕЛОЕ.
1. Вибрали аркуш "Математика".
2. Виконали обчислення з використанням функції ЦЕЛОЕ (табл. 9.4).
Таблиця 9.4 - Приклад використання функції ЦЕЛОЕ
Завдання 6. Використання функції ОТБР.
1. Вибрали аркуш "Математика".
2. Виконали обчислення з використанням функції ОТБР (табл. 9.5).
Таблиця 9.5 - Приклад використання функції ОТБР
Завдання 7. Використання функції КОРЕНЬ.
1. Вибрали аркуш "Математика".
2. Виконали обчислення з використанням функції КОРЕНЬ (табл. 9.6).
Таблиця 9.6 - Приклад використання функції КОРЕНЬ
Завдання 8. Використання функції ПИ.
1. Вибрали аркуш "Математика".
2. Виконали обчислення з використанням функції ПИ (табл. 9.7).
Таблиця 9.7 - Приклад використання функції ПИ
Завдання 9. Використання функції ФАКТР.
1. Вибрали аркуш "Математика".
2. Виконали обчислення з використанням функції ФАКТР (табл. 9.8).
Таблиця 9.8 - Приклад використання функції ФАКТР
Генерація псевдовипадкових чисел за допомогою математичних функцій
Завдання 10. Використання функції СЛЧИС.
1. Додали новий аркуш з назвою "Random".
2. Виконали обчислення з використанням функції СЛЧИС (табл. 9.9).
Таблиця 9.9 - Приклад використання функції СЛЧИС
Завдання 11. Використання функції СЛУЧМЕЖДУ.
1. Вибрали аркуш з назвою "Random".
2. Виконали обчислення з використанням функції СЛУЧМЕЖДУ (табл. 9.10).
Таблиця 9.10 - Приклад використання функції СЛУЧМЕЖДУ
Використання математичних функцій для розв’язання системи рівнянь
Завдання 12. Вирішення системи рівнянь методом зворотної матриці.
Постановка задачі:
У MS Excel створити таблицю для розв’язання системи лінійних алгебраїчних рівнянь виду:
[A] {X}=[B],
де [A] – матриця коефіцієнтів;
{X} – матриця невідомих;
[B] – матриця правої частини.
Застосування статистичних функцій
Завдання 13. Знайомство зі статистичними функціями.
Ознайомились з описом статистичних функцій (Таб. 9.11)
Таблиця 9.11 - Статистичні функції
Завдання 14. Розрахунок статистичних характеристик
Завдання 15. Застосування статистичної функції ПРЕДСКАЗ.
Завдання 16. Застосування статистичної функції РАНГ.
Завдання 17. Застосування статистичної функції ЧАСТОТА
Завдання 18. Застосування інструменту Гистограмма
Застосування функцій посилання та пошуку
Завдання 19. Знайомство з функціями перегляду і посилань.
Ознайомились з описом функцій (Таб. 9.12):
Таблиця 9.12- Функції посилання та пошуку
Завдання 20. Пошук значення в таблиці за допомогою функції ПРОСМОТР.
Знайти рейтинг банка "Контракт" за 2008 рік.
Завдання 21. Пошук значення в таблиці за допомогою функції ВПР.
Знайти рейтинг банка "Столиця" за 2009 рік.
Висновок
Стоимость: 85.00 грн.


Тема: Excel. Аналіз даних
Код работы: 101-12011
Описание: Лабораторна робота 9
Тема: Програмні засоби роботи зі структурованими документами. Система Microsoft Office Excel 2007. Аналіз даних.
Мета: Набути практичні навички аналізу і управління даними за допомогою таблиць підстановки, консолідації даних, зведених таблиць.
Виконання лабораторної роботи
Аналіз даних за допомогою таблиць підстановки
Завдання 1. Створення таблиці даних з однією змінною.
Обчислити щомісячні виплати для погашення позики. Виплати залежать від значення процентної ставки.
Розмір позики – 200 тис. грн. Термін позики – 3 роки. Річна процентна ставка – 8,50%.
Виплату розраховують за допомогою функції ПЛАТ, яка повертає суму періодичного платежу для ануітета (Annuity) на основі постійності сум платежів і постійності процентної ставки.
Консолідація даних
Завдання 2. Застосування консолідації даних, розташованих на різних листах книги.
Знайти загальну суму кожного показника економічного розвитку за три роки – з 2007 по 2009 рік.
Основи створення зведених таблиць
Завдання 3. Підготовка даних для зведеної таблиці.
Використовувати книгу "Summary table".
Завдання 4. Створення простої зведеної таблиці.
Створити зведену таблицю для знаходження підсумкових сум окладів по кожному відділу і в цілому по організації
Операції зі зведеними таблицями
Завдання 5. Оновлення зведеної таблиці
Завдання 6. Використання різних функцій для обчислення підсумкових значень.
Знайти підсумкові значення для кожного відділу і всієї організації
Завдання 7. Видалення та додавання полів
Завдання 8. Додавання полів перетягуванням
Завдання 9. Сортування елементів зведеної таблиці.
Завдання 10. Вивчення роботи списку полів зведеної таблиці
Завдання 11. Приховування елементів поля таблиці
Завдання 12. Зміна розташування полів
Створення діаграми на основі зведеної таблиці
Завдання 13. Створення зведеної діаграми
Висновок
Стоимость: 85.00 грн.


Тема: Access. Створення таблиць бази даних
Код работы: 101-12012
Описание: Лабораторна робота 1
Тема: Програмні засоби роботи з базами даних. Система MS Access. Створення таблиць бази даних.
Мета: Набути практичні навички створення нових баз даних, проектування таблиць, введення даних в таблиці.
Виконання лабораторної роботи
Створення нової бази даних
Завдання 1. Створення файлу нової бази даних (БД) з назвою Банк
Завдання 2. Відображення списку об’єктів БД.
Створення таблиць
Завдання 3. Створення таблиці у БД
Завдання 4. Створення таблиць у БД
Введення інформації у таблиці БД
Завдання 5. Заповнення таблиці “Відділи банку” записами із значеннями номерів та назв відділів.
Завдання 6. Заповнення даними таблиці “Співробітники банку”.
Завдання 7. Заповнення даними таблиць “Юридичні особи” і “Клієнти банку”.
Завдання 8. Заповнення даними таблиці “Операції банку”.
Завдання 9. Заповнення даними таблиці “Здійснені операції ”
Настроювання елементів інтерфейсу користувача MS Access
Завдання 10. Згортання/розгортання стрічки
Завдання 11. Зміна розмірів області переходів БД.
Висновок
Стоимость: 85.00 грн.


Описание: Лабораторна робота 2
Тема: Програмні засоби роботи з базами даних. Система MS Access. Зміна структури таблиць БД, створення схеми даних.
Мета: Набути практичні навички видалення, додавання, переміщення полів в таблицях, створення і видалення зв’язків між таблицями у схемі даних.
Виконання лабораторної роботи
Підготовка до виконання роботи
Завдання 0. Настройка БД.
Зміна структури таблиці
Завдання 1. Зміна структури таблиці - переміщення поля
Завдання 2. Зміна структури таблиці - вставка поля
Завдання 3. Зміна структури таблиці - вставка поля та переміщення.
Завдання 4. Зміна структури таблиці – перейменування поля
Створення зв’язку між таблицями
Завдання 5. [Етап 1]. Встановлення ключового поля
Завдання 6. [Етап 2]. Встановлення зв’язку між таблицями
Завдання 7. Встановлення зв’язку між таблицями.
Завдання 8. Встановлення зв’язку між таблицями
Завдання 9. Встановлення зв’язку між таблицями.
Завдання 10. Встановлення зв’язку між таблицями
Завдання 11. Переміщення об’єктів схеми даних
Видалення зв’язку між таблицями
Завдання 12. Видалення зв’язку між таблицями.
Завдання 13. Встановлення зв’язку між таблицями
Висновок
Стоимость: 85.00 грн.


Описание: Лабораторна робота 4
Тема: Програмні засоби роботи з базами даних. Система MS Access. Створення і використання запитів.
Мета: Набути практичні навички конструювання умов запитів, виконання запитів.
Виконання лабораторної роботи
У розділі II для створення запитів використовувати конструктор запитів.
При створенні запитів додавати у вікно запиту лише потрібні таблиці.
Підготовка до виконання роботи
Завдання 0. Настройка БД.
Завдання 0. Знайомство з командами стрічки для роботи з запитами
I. Створення запитів за допомогою майстра запитів
Завдання 1. Створення запитів за допомогою майстра на вибірку даних з двох таблиць, що зв'язані
II. Створення запитів за допомогою конструктора запитів
Створення запиту на вибірку
Завдання 2. Створення запиту на вибірку даних з трьох зв’язаних таблиць.
Завдання 3. Створення запиту на вибірку із сортуванням записів
Завдання 4. Створення запиту на вибірку без відображення у результуючій таблиці стовпця, який вказаний в умовах фільтра
Створення запиту на вибірку з обчислюваними полями
Завдання 5. Створення запиту на вибірку з обчислюваним полем
Завдання 6. Створення запиту на вибірку з обчислюваним полем.
Завдання 7. Створення запиту на вибірку з обчислюваними полями
Створення запиту на вибірку з параметром
Завдання 8. Створення запиту, який під час запуску використовує введене значення.
Завдання 9. Створення запиту, який під час запуску використовує введене значення та числові обмеження в умовах запиту
Створення перехресного запиту
Завдання 10. Створення перехресного запиту БД.
Вставка підсумків в таблицях та запитах
Завдання 11. Вставка рядку підсумків таблиці.
Завдання 12. Створення підсумкового запиту
Завдання 13. Створення запиту з груповими операціями для підрахунку кількості, суми, мінімального, максимального і середнього значень
Завдання 14. Створення запиту на вибірку з умовою в вигляді математичного виразу
Створення запиту на оновлення
Завдання 15. Створення запиту на оновлення даних у таблиці БД.
Створення запиту на видалення
Завдання 16. Створення запиту на видалення даних у таблиці БД
Висновок
Стоимость: 85.00 грн.


Тема: Access. Створення і використання форм
Код работы: 101-12016
Описание: Лабораторна робота 5
Тема: Програмні засоби роботи з базами даних. Система MS Access. Створення і використання форм.
Мета: Набути практичні навички побудови форм за допомогою автоматичного створення, конструктора і майстра форм, використання форм для введення і редагування інформації.
Виконання лабораторної роботи
Підготовка до виконання роботи
Завдання 1. Настройка БД.
Завдання 2. Знайомство з командами стрічки для роботи з формами
Автоматичне створення форми за допомогою інструмента Форма
Завдання 3. Створення форми інструментом Форма.
Завдання 4. Створення форми інструментом "Форма" з даними зі зв’язаної таблиці
Автоматичне створення форми за допомогою інструмента Разделенная форма
Завдання 5. Відображення списків об'єктів БД в області переходів
Завдання 6. Створення форми інструментом Разделенная форма
Створення форми з відображенням декількох записів за допомогою інструменту Несколько элементов
Завдання 7. Створення форми інструментом Несколько элементов
Зміна структури форми в режимі макету
Завдання 8. Зміна структури форми в режимі макету
Створення форми за допомогою інструмента Мастер форм
Завдання 9. Створення форми за допомогою інструмента Мастер форм.
Створити форму для роботи із записами результатів запиту На вибірку (співробітник-відділ)
Створення форми за допомогою інструмента Пустая форма
Завдання 10. Створення форми інструментом Пустая форма.
Створити форму для роботи із записами таблиці “Клієти банку”
Створення форми за допомогою конструктора
Завдання 11. Створення форми за допомогою конструктора форм
Використання форми (переміщення по записах, редагування даних, додавання та видалення записів у формі)
Завдання 12. Послідовне переміщення по записах таблиці БД.
Створити форму для роботи із записами таблиці “Здійснені операції”
Завдання 13. Вибіркове переміщення по записах таблиці БД
Завдання 14. Додавання нових записів
Завдання 15. Переміщення до запису з заданим номером
Завдання 16. Видалення запису з номером 8
Створення початкової форми БД за допомогою конструктора
Завдання 17. Створити форму, яка відкривається при запуску БД
Висновок
Стоимость: 85.00 грн.


Тема: Access. Створення звітів.
Код работы: 101-12017
Описание: Лабораторна робота 6
Тема: Програмні засоби роботи з базами даних. Система MS Access. Створення звітів.
Мета: Набути практичні навички створення звітів різних типів, організації головного меню БД.
Виконання лабораторної роботи
Підготовка до виконання роботи
Завдання 1. Настройка БД.
Завдання 2. Знайомство з командами стрічки для роботи зі звітами
Створення звіту за допомогою інструмента Отчет за даними з різних джерел (таблиця, запит)
Завдання 3. Автоматичне створення звіту інструментом Отчет за даними таблиці
Завдання 4. Автоматичне створення звіту інструментом Отчет за даними запиту (дані з трьох таблиць).
Створити звіт на основі даних таблиць "Операції банку", “Здійснені операці", "Клієнти банку" за результатами запиту "На вибірку (операція-код-дата-сума-клієнт)"
Завдання 5. Часткове відображення груп об'єктів БД в області переходів
Створення звіту за допомогою інструмента Мастер отчетов
Завдання 6. Прискорене створення звіту за допомогою інструменту Мастер отчетов.
Створити звіт про виконані банкові операції (дати, коди здійснених операцій, коди співробітників, грошові суми, особисті коди клієнтів), згрупувати дані за місяцями
Створення звіту за допомогою інструмента Пустой отчет.
Завдання 7. Створення звіту за допомогою простих операцій конструювання інструментом Пустой отчет.
Створити звіт про клієнтів банку та їх операції (код клієнта, його прізвище, коди здійснених операцій та грошові суми)
Створення звіту за допомогою конструктора звітів
Загальне завдання. Створити звіт у вигляді платіжної відомості для співробітників банку
Завдання 8. Створення заготівки звіту
Завдання 9. Настройка області Заголовок отчета
Завдання 10. Настройка області Заголовок группы 'Назва відділу'
Завдання 11. Настройка області Область данных
Завдання 12. Настройка області Заголовок группы 'Назва відділу'
Завдання 13. Настройка області “Примечание группы 'Назва відділу'” та створення підсумкових розрахункових формул
Завдання 14. Настройка області “Примечание отчета”
Завдання 15. Настройка області колонтитулів.
Завдання 16. Підсумкове форматування всього звіту
Завдання 17. Збереження звіту
Створення інтерфейсу користувача для роботи з БД
Завдання 19. Створити меню для роботи з головними об'єктами БД
Автоматичне виконання макросів (макрос AutoExec)
Завдання 20. Створити макрос для автоматичного відкриття форми "АкадемБанк – Ласкаво просимо" при відкритті файлу БД
Висновок
Стоимость: 85.00 грн.


Описание: Лабораторна робота 1
Тема: Автоматизація дій користувача за допомогою макросів.
Мета: Набути практичні навички автоматизації дій користувача шляхом розробки і використання макрокоманд.
Виконання лабораторної роботи
Налаштування програми MS Word 2007 для створення макросів
Завдання 1. Підключення на стрічці вкладки Разработчик
Створення і використання макросів у MS Word
Завдання 2. Створення (запис) макросу для автоматизації введення тексту.
1. Створити порожній документ за допомогою програми MS Word 2007.
2. Зберегти документ з ім‘ям Макрос-1 (з типом файлу С поддержкой макросов).
Завдання 3. Використання макросу для автоматизації введення тексту
Завдання 4. Редагування тексту макросу
Завдання 5. Створення (запис) макросу для автоматизації введення таблиці.
Завдання 6. Виконання (запуск) макросу
Завдання 7. Редагування тексту макросу.
Налаштування програми MS Excel 2007 для створення макросів
Завдання 8. Показувати на стрічці вкладку Разработчик
Завдання 9. Установка рівня безпеки для тимчасового дозволу виконання макросів
Створення і використання макросів у MS Excel 2007
Завдання 9. Створення макросу для автоматизації введення адреси банку на робочий аркуш MS Excel
Завдання 10. Запуск макросу за допомогою комбінації клавіш
Завдання 11. Запуск макросу шляхом вибору його по імені
Завдання 12. Додавання кнопки з макросом на панель швидкого доступу
Завдання 13. Запуск макросу за допомогою кнопки на панелі швидкого доступу
Призначення макросу графічному об‘єкту
Завдання 14. Додавання графічного об‘єкта на робочий аркуш
Завдання 15. Призначення макросу графічному об‘єкту
Завдання 16. Запуск макросу клацанням по графічному об‘єкту.
Автоматичний запуск макросу після відкриття книги Excel
Завдання 17. Створення макросу "Auto_Open".
Завдання 18. Редагування макросу "Auto_Open".
Завдання 19. Запуск макросу "Auto_Open".
Виконання макросу у середовищі VBA
Завдання 20. Запуск макросу командою Run
Завдання 21. Запуск макросу за допомогою клавіші [F5].
Завдання 22. Покрокове виконання макросу
Висновок
Стоимость: 85.00 грн.


Описание: Лабораторна робота 2
Тема: Основи офісного програмування. Створення програм у середовищі MS VBA
Мета: Набути практичні навички програмування власних функцій, створення вікон повідомлень і введення даних засобами VBA
Виконання лабораторної роботи
Технологія створення процедури в середовищі MS VBA
Завдання 1. Створення процедури в середовищі MS VBA.
Стандартні функції VBA – функції InputBox і MsgBox
Завдання 2. Введення і виведення текстових даних за допомогою функцій InputBox і MsgBox.
Завдання 3. Введення і виведення числових даних за допомогою функцій InputBox і MsgBox
Завдання 4. Перевірка коректності введення числових даних за допомогою функції IsNumeric
Введення даних на робочий аркуш
Завдання 5. Введення числа у клітину на робочому аркуші.
Завдання 6. Введення групи чисел у діапазон клітин на робочому аркуші
Завдання 7. Створення таблиці на робочому аркуші
Технологія створення функції користувача в середовищі MS VBA
Завдання 8. Створення функції користувача для розрахунку комісійних
Завдання 9. Технологія використання функції користувача
Створення проекту VBA з двома функціями користувача
Завдання 10. Створення таблиці зміни значень рентабельності і ціни залежно від зміни собівартості
Створення проекту VBA з підпрограмою (Sub) і функцією (Function) користувача
Завдання 11. Створення програми для обчислення комбінаторного сполучення.
Створення вікон повідомлень за допомогою команди MsgBox
Завдання 12. Створення процедури з командою MsgBox, що демонструє вікно попередження.
Завдання 13. Створення процедур з командою MsgBox, що демонструє вікна різного типу
Завдання 14. Створення процедури з командою MsgBox, що демонструє вікно повідомлення з двома кнопками
Завдання 15. Створення процедури з командою MsgBox, що демонструє вікна повідомлення з різними кнопками
Висновок
Стоимость: 85.00 грн.

<< пред   1   ...  4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14    ...   33   след >>